השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עיצוב משרדים הייטק

עיצוב משרדים הייטק מתבסס על מספר פרמטרים עיקריים. עם זאת, על מגמה ברורה אחת ניתן להצביע: מתן דגש מרבי על שילוב בין אסתטיקה לבין פונקציונליות; שילוב המעניק למגוון העובדים את התשתית, היכולת וההשראה לנהל את יום עבודתם – על הצד הטוב ביותר. בבעלותכם סטארט-אפ צעיר? מעוניינים לשדרג את הנראות שלו תוך חזון מרהיב ויוצא דופן? צרו קשר עוד היום עם מעצבת הפנים ציפורה גבריאל. מומחית זו מנהלת את הסטודיו TSG – Tsipora Salner Gavriel. כמו כן, ציפורה סלנר גבריאל תסייע לכם שלב אחר שלב – החל מפגישת הייעוץ הראשונית, תכנון החדרים, העבודה אל מול הקבלנים, הפיקוח ועד האבזור המדויק של החדרים.

 

עיצוב משרדים הייטק: ליצור סביבת עבודה ברמה גבוהה

התרבות הארגונית בארץ הולכת וצוברת תאוצה, כאשר מנהלים ואנשי עסקים רבים רואים לנגד עיניהם את טובת העובדים. ראייה זו באה לידי ביטוי במגוון דרכים כאשר אחת מהן הינה עיצוב ושדרוג החדרים והחללים השונים של המשרד. היבט זה מקבל חשיבות רבה למדי כאשר מדובר על עולם ההייטק והטכנולוגיה – שם קיימת השאיפה להנגיש כל היבט והיבט לנוחיותו של העובד.

כאשר אנו מדברים על עיצוב משרדים הייטק, הכוונה היא בין היתר ליצירת חלל עבודה אסתטי ופונקציונלי בו העובדים ישתפו פעולה יחדיו – תוך סיעור מוחות יצירתי. החל משדרוג עמדות העבודה, בחירת הצבעים כמו גם אבזור עם פריטים הרמוניים – כך תתקבל תוצאה מרשימה, מקצועית ומתקדמת.

פעולות משמעותיות אלו יתנהלו תוך שיתוף פעולה מרשים עם מעצב פנים בעל חזון וראייה עיצובית מרשימה. כך, ניתן יהיה ליצור סביבת עבודה בה כל עובד ועובד – מהדרגים הנמוכים ועד אלו הגבוהים ירגיש מוערך.

 

לפנות אל המובילה בתחום עיצוב הפנים

מעבירים את הסטארט-אפ שלכם למשרדים מרווחים בהרבה? מעוניינים לשדרג את משרד ההייטק הנוכחי שלכם? כך או כך, כדי להכניס רוח חדשנית ורעננה כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם ציפורה סלנר גבריאל, בעלת הסטודיו לעיצוב פנים TSG – Tsipora Salner Gavriel. מעצבת פנים זו הינה בעלת הכשרה וניסיון משמעותיים; היבטים אשר מיצבו אותה בתור בין המובילות בתחום עיסוק זה.

 

עיצוב משרדים הייטק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי