השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עיצוב כניסה לבית פרטי

מלאכת עיצוב כניסה לבית פרטי תתבצע על ידי הגורמים המנוסים ביותר; בעלי מקצוע המחזיקים בעין חדה, אמירה אישית וחזון אסתטי ופונקציונלי כאחד. ביתנו הפרטי הינו המרחב החשוב ביותר, מקום בו אנו מרגישים נינוחים וכמובן – מארחים חברים וקרובי משפחה. כדי שתוכלו ליצור רושם ראשוני מוצלח, כמו גם ליצור הרמוניה מרשימה מהרגע הראשון בו נכנסים לביתכם – מומלץ ליצור קשר עם מעצבת הפנים ציפורה סלנר גבריאל. מעצבת פנים זו, אשר בבעלותה הסטודיו TSG – Tsipora Salner Gavriel, מתמחה בעיצוב ובתכנון פנים של בתים פרטיים, דירות ומשרדים; יכולות המתבססות על הידע, הכישורים והרצון להעניק לאחרים.

 

עיצוב כניסה לבית פרטי: לעצב ולתכנן במדויק

כאמור, ביתנו הקט הינו המרחב הבטוח שלנו, המקום אליו אנו חוזרים בשמחה ואושר. לצד בני משפחה וחברים, אנו מבקשים ליצור חיים מלאי מטרה, כיף ונחת. במקביל לכך, חשוב לא פחות לתכנן כראוי את חדרי הבית השונים ובעיקר – את הכניסה לבית הפרטי. למעשה, חשיבות של חלל זה הינה רבה. וזאת, לאור העבודה שהוא משמש בתור קבלת הפנים הראשונית עבור האורחים אשר עושים את הצעד הראשון מעבר לסף הדלת.

בשל כך, מומלץ ביותר לפנות אל מעצב פנים בעל ניסיון, הבנה וידע בכל הנוגע לעיצוב בכניסה. לאורכו של שיתוף פעולה זה, יהיה עליכם לדון במספר היבטים מרכזיים. כמו מה למשל? בין היתר, רצוי לדון בסוג התאורה. החל מהמנורות ועד הפמוטים – אלמנטים עיצוביים אלו יוסיפו טאץ' עיצובי כמו גם יעניקו תאורה מדויקת.

כמו כן, חשוב לא פחות לתכנן את החלל כך שיראה מסודר. בין אם מדובר ביצירת שטח אחסון ובין אם מדובר במקום ישיבה בהתאם לשטח הקיים – היבטים אלו ואחרים יצרו כניסה מרשימה לבית, בכך אין כל ספק.

 

לעצב את בית חלומותיכם

כל אחד ואחת מאתנו חולמים בבוא הזמן לגור בבית חלומותינו. חלק בלתי נפרד מיצירת המרחב העומד בדרישותינו כולל את עיצוב הכניסה אליו. כדי להשלים משימה זו על הצד הטוב ביותר, אתם מוזמנים לפנות אל מעצבת הפנים ציפורה סלנר גבריאל, בעלת הסטודיו TSG – Tsipora Salner Gavriel.

עיצוב כניסה לבית פרטי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי